Re: najlepsza karta tv

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 13:20:02 MET DST

Hawk wrote:

> Dlaczego nie wierzysz opisom w gazetach????
> Jest jedna naprawde fachowa i prawdziwa: Chip.
> W 100% polecam. Przy opisie kart TV napisali nawet
> ktory chipset najlepiej wspolpracuje z dekoderami
> np Nagravision, sluzacymi do dekodowania platnych
> stacji telewizyjnych.(Canal +, National Geographic
> itp.)

Uuuuuuu czlowieku, troszke przesadziles z ta najlepsza gazeta.
Poczytalbys posty na grupie z ostatniego tygodnia to zmienilbys zdanie.
Sam zmienilem, ale nie dlatego, ze czytalem grupe, ale dlatego ze sam
sie przejechalem na testach CHIP'a. Ale to juz inny temat.

A co do karty. Nikt nie zagwarantuje Ci ze nie trafisz akurat na
"problematyczna" karte. Sam mam normalny Fly Video 98. Wedlug mnie
bardzo dobra karta (nie ma radia ale akurat nie po to ja kupowalem).
Jedyny problem byl podczas instalacji. Tak trzeba bylo "pomieszac"
kartami, aby karta telewizyjna dostala wlasne przerwanie,
niewspoldzielone z inna karta. Poza ta mala kombinacja karta dziala
wysmienicie. Dekodowanie C+, capture pelnych sekwencji video itd.
Inni moga miec inne doswiadczenia z ta karta (jak i takze z innymi).

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl