Odp: Odp: Dysk Quantum - prosba do serwisu

Autor: Michał Młynarczyk (gorilla_at_blue.profex.com.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 14:15:02 MET DST

> Nie. Nosilem go w kieszeni :)))))

Tak jak ja mojego WDC 850 (2.2MB badów) ;))))) (teraz poszedl do innego
kompa, gdzie sluzy jako urzadzenie do robienia backupów, a ja drecze Quantum
F TM 1.6 ;)))))

> Z tym nie jest problem - traktuje go jako przenosna "dyskietke" i nie ma
> na nim zadnych cennych danych.

Tak jak ja mojego WDC (teraz QFTM he he, ciekawe jak dlugo wytrzyma? :) -
zapuszczaj co jakis czas NDD i bedzie OK.

> Ok - tylko ze dysk nie byl kupowany u nich wiec nie wiem czy beda mogli
> mi to zalatwic. Inna sprawa, ze mam tam "wtyki" wiec moze jednak cos z
> tego bedzie.

Czego serdecznie zycze, ale w tej sytuacji pomoze raczej tylko wymiana :(.

--
{ Michal Mlynarczyk }
{ michal_at_gorilla.com.pl }