Re: Re: jaki monitor 17 (bez kompromisów)

Autor: Norkiel (yos_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 14:25:09 MET DST

Foto wyrzezbil takie oto cos :

>Jeżeli Trinitron = Sony według Ciebie to powinieneś iść do sklepu
>Optimusa, tam Ci na pewno doradzą. :-D
>
>Jeżeli uważasz, że monopol na produkcję monitorów z kineskopem
>trinitron ma tylko jedna firma, to albo (bo widzę, że dostęp do
>internetu masz) przejdź się na stronę jakiegoś producenta monitorów, a
>jeśli nie znasz angielskiego, to po prostu kup dowolną gazetę
>komputerowa, najlepiej taką, która ma dużo stron, ponieważ wtedy
>rośnie prawdopodobieństwo, że połowa tej gazety to reklamy i poczytaj
>sobie ogłoszenia.

Jesli koles pisze ,ze posiadajac 15" trinitrona ,bardzo sie do
niego przyzwyczail ,to dlaczego ,jesli ma chec przesiadki
nie przesiac sie na taki sam 17" .
Nie musi byc to Sony ,ja o takim nie pisze ,
Mozliwe ,ze Trinitron to nie tylko produkcja Sony ,
ale czy to ma znaczenie ?.
Tak wlasciwie to nie rozumie Twojej wypowiedzi ...
masz kiespki dzien dzisiaj ??
Pozdrawiam ,Norkiel :)