Re: Odp: Dysk Quantum - prosba do serwisu

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 08:06:07 MET DST

> Przyznaj sie - przylozyles mu z piastki? ;)

Nie. Nosilem go w kieszeni :)))))

> A powaznie, to jest z nim baaaardzo zle.
> Zabierz zen wszystkie cenne dane i potraktuj NDD z NU 3/4 (ustaw ciagly
> przebieg na noc).
> Chwilowo pomoze.

Z tym nie jest problem - traktuje go jako przenosna "dyskietke" i nie ma
na nim zadnych cennych danych.

> Potem lec do serwisu, niech wymieniaja!
> W Krakowie jest chyba commpol (www.commpol.com)

Ok - tylko ze dysk nie byl kupowany u nich wiec nie wiem czy beda mogli
mi to zalatwic. Inna sprawa, ze mam tam "wtyki" wiec moze jednak cos z
tego bedzie.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl