Proszę o pomoc w sprawie kary grafiki na płycie gł.

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 10:28:54 MET DST

Mam płytę ASUS SP97-V z chipsetem SiS5598 zawiera on karte SVGA
umozliwiajaca buforowanie do 4MB w RAM a oprócz tego mam S3 Virge 2MB/4MB.
Pracuje w roz 800x600(na Virge) ale z 2MB 24bitowy kolor to max i jest wtedy
zbyt wolny do ogladania np filmów w MPEG-1. Posiadam Intel Pentium
MMX233_at_300Mhz i 80MB RAM.
Mam pytanie czy z kartą na płycie głównej uzyskam wiekszą wydajność czy
lepiej dokupić 2MB do Virge?
Jeżeli uważacie że jedno i drugie rozwiązanie jest do niczego to
zaproponujcie jakąś inną kartę , nie zależy mi na zabawie i grach 3D (nie
pociaga mnie to) , bardziej na obsłudze sprzetowej MPEG-1 lub nawet 2.
Za wszyskie odpowiedzi z góry dzieki.

--
Pozdrawiam