Re: Proszę o pomoc w sprawie kary grafiki na płycie gł.

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 09:31:50 MET DST

The EaGle napisał(a) w wiadomości: <7q1umi$hg2$3_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Mam płytę ASUS SP97-V z chipsetem SiS5598 zawiera on karte SVGA
>umozliwiajaca buforowanie do 4MB w RAM a oprócz tego mam S3 Virge 2MB/4MB.
>Pracuje w roz 800x600(na Virge) ale z 2MB 24bitowy kolor to max i jest
wtedy
>zbyt wolny do ogladania np filmów w MPEG-1. Posiadam Intel Pentium
>MMX233_at_300Mhz i 80MB RAM.
>Mam pytanie czy z kartą na płycie głównej uzyskam wiekszą wydajność czy
>lepiej dokupić 2MB do Virge?
>Jeżeli uważacie że jedno i drugie rozwiązanie jest do niczego to
> [...]

Rzeczywiscie jesli chodzi o karty PCI to nikt nie chce sprzedawac juz
sprzetu z gornej polki gdyz skonczyl sie rynek PCI. Czasami widzialem w
cennikach Voodo 3 na PCI ale nikt tego nie ma w dystrybucji. Mozna tez
poszukac z drugiej reki Rivy 128 (np. ELSA ERAZOR) a wtedy bedzie duzo
lepiej.
Mysle ze karta SIS na plycie glownej nie bedzie gorsza od wspomnianej Virge
chociaz SIS robil rozne modele. Wiekszosc z nich nie byla rewelacja jesli
chodzi o 3D to jednak w 2D byly w miare szybkie.