Re: DIRECT DRAW

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 14:26:50 MET DST

Tadeusz Pomaski wrote:

> Posiadam 2 kompy z którymi mam problem w postaci pojawiajacego sie
> komunikatu podczas uruchamiania np. plikow MPEG lub zwyklych gier : BETA
> VERSION DIRECT DRAW EXPIRED
> 1 komp ma karte Voodoo BANSHE 16 MB
> 2 komp S3 Trio 3d/x2
>
> W obu przypadkach mam ten sam problem
> System WIN98
>
> Gdzie moge znalezc aktualny Direct DRAW !!?
Przypadkiem nie instalowales DirectX 7?????
Jezeli nie to do kazdego pisma dodawany jest DirectX 6.1, a jezeli tak
to musisz odinstalowac DirectX beta i zainstalowac wersje 6.1. Nie
opisze Ci tego, ale gdzies ktos juz wczesniej podawal namiar na strone
opisujaca ten proces.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl