Re: DirectX 7.0

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 14:23:18 MET DST

Enio wrote:

> Czy warto juz instalowac DirectX 7.0?
> Jakies konkretne korzysci?
> Jakies znane problemy?
> Czy musialbym wtedy szybko szukac nowcyh driverow do sprzetu?
> (mam DX6.1, Voodoo2, SB-AWE-64, planuje SBLive).

Odradzam. Na razie to wersja beta i po pewnym czasie wystrzeli Ci z
komunikatem ze uplynal czas "zycia" Direct X (juz ktos mial tutaj taki
problem). Poczekaj az pojawi sie full wersja. Na razie nic na tym nie
zyskasz a mozesz sobie narobic klopotow.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl