Re: Aztech 2320 PnP - jak wyłączyć kontrolelr IDE?

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 14:25:27 MET DST

Janusz - Vahanara wrote:

> Karta dźwiękowa Aztech 2320 PnP.
> Win 95 OSR2
> We właściwościach systemu pojawia się dodatkowy kontroler (oprócz
> zwykłych: pierwszego i drugiego kontrolera IDE) także "Aztech 2320
> (PnP) IDE Controller Device"
> I blokuje mi ostatnie wolne przerwanie - jedenaste.
> Jak wyłaczyć ten kontroler?
> Nie potrzebuję piątego koła u wozu.
> Aha, po usunięciu z systemu, jako PnP Win95 automatycznie wykrywa po
> restarcie nowe urządzenie :-(

Zapewne karta bezzworkowa :))) Jedyny sposob to pod dosem uruchomic
program setup (lub inny konfiguracyjny do karty - moze sie okazac, ze
trzeba zainstalowac sterwoniki DOS) z dyskietki (lub CD) dolaczonej do
karty i tam powinna byc mozliwosc wylaczenia kontrolera IDE.
Mozesz tez sprobowac wylaczyc dane urzadzenie w Windows (wylacz w tym
profilu) ale to chyba nic nie da.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl