Re: wasza opinia o plujkach?

Autor: -ZED- (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 17:53:19 MET DST

Hej!

Marek Łysiak <mlysiak_at_energopomiar.com.pl> w artykule news:7q08bt$jsj$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl pisze...

> mam prosbe do tych ktorzy maja na biorku obok kolorowa plujke..

Mam Epsona i odradzam - bardzo drogi w eksploatacji.
Więcej atramentu marnujesz na czyszczenie głowic, niż na
wydruki... ;-)
Dla Ciebie dobry będzie HP 6xx, a jeszcze lepsza 720 lub 710...
Oczywiście, jeśli nie chcesz lub nie możesz pokusić się
na drukarkę A3 lub A2 (AutoCAD się kłania).
Można wtedy dość tanio kupić lekko przechodzonego Epsona
o rozdzielczości maksymalnej 720DPI. Nie wiem dlaczego,
ale w nich dysze nie zatykają się tak często... :-)

--
Pozdrawiam
-ZED-