Re: HD - jaki wybrac

Autor: Rafal Olesinski (SPAM/rafalole_at_it.com.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 09:45:11 MET DST

Nazir wrote:

> Czyli pod W98 nie ma dyskietek systemowych??? Z tego co wiem robi sie
> taka sprytna dyskietke z DOS wersji 7.0 (albo cos kolo tego) i jak
> odpalisz z tej dyskietki to widzisz partycje FAT32, widzisz swoje wazne
> dokumenty i widzisz instalki. Wydaje mi sie, ze albo nie znasz systemu,
> albo usilnie probujesz wmowic komus, ze Twoj sposob jest lepszy. Podaj
> prawdziwy powod, bo jak na razie to nie bardzo Ci idzie.

Zgadzam sie, spotkalo mnie tylko takie rozczarowanie, ze padl FAT32 i nie mialem
mozliwosci dostepu do plikiow nawet za pomoca takiej jak piszesz dyskietki czy
tez "rescue disk". Nie jestem jakos szczegolnie przywiazany do moich pomyslow -
to rozwiazanie zdalo egzamin w kilku podbramkowych sytuacjach (i przy trzech
systemach zainstalowanych na kompie). I nikomu nie mam zamiaru niczego wmawiac.
Pozdrowienia
Rafal