Re: HD - jaki wybrac

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 13:01:59 MET DST

> Jesli masz spory dysk - to moim zdaniem (nikogo nie chce do tego
> przkonywac) warto wykroic jakies 1GB na wersje instalacyjne i sterowniki i
> osobna partycje np. u mnie 300MB na pliki (dokumentu, akrusze, prezentacje)
> - i obie te partycje utworzyc pod FAT16.
> Dlaczego - bo jesli stanie sie cos z Windows, padnie system plikow FAT32
> itp itd - to i tak mozna kompa odpalic z dyskietki majac dostep do wersji
> instalacyjnych i wlasnych (czesto waznych) plikow.
> Zgadzam sie bedzie to marnotrastwo miejsca ze wzgledu na duze klastry i
> pewnie spowolni dzialanie dysku - ale moim zdaniem warto.

Czyli pod W98 nie ma dyskietek systemowych??? Z tego co wiem robi sie
taka sprytna dyskietke z DOS wersji 7.0 (albo cos kolo tego) i jak
odpalisz z tej dyskietki to widzisz partycje FAT32, widzisz swoje wazne
dokumenty i widzisz instalki. Wydaje mi sie, ze albo nie znasz systemu,
albo usilnie probujesz wmowic komus, ze Twoj sposob jest lepszy. Podaj
prawdziwy powod, bo jak na razie to nie bardzo Ci idzie.

PS. nie obrazaj sie jak by co, mam po prostu taki zwyczaj dyskutowania
:)))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl