Podkrecanie Celerona

Autor: Artman (elemel_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 04:22:20 MET DST

Prosze pomozcie dobrzy ludzie!

Mam Celerona 300A i plyte Asus P2B. Podkrecilem proc na 450.
Po wlaczeniu POST przeszedl spokojnie, Windows uruchomil sie bez
problemu. Wtedy odpaliłem Unreala. Wyskoczyl niebieski ekran i sie juz
popieprzylo. Po restarcie w czasie uruchamiania Windows komputer sam
z siebie zrestartowal ponownie. Co jest grane? Za gorąco mu?
Mam na procesorze zwykly radiator i wiatrak i nie smarowalem go niczym.
Napiecie jest standardowe.
Napiszcie mi co mam zrobic, zeby to chodzilo, tylko wolalbym uniknac
zbyt wielkiego mieszania w komputerze.

Z gory dziekuje

Artman