Odp: Podkrecanie Celerona

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 10:46:31 MET DST

Użytkownik Artman <elemel_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:wrIw3.1355$L%.17525_at_news.tpnet.pl...
> Prosze pomozcie dobrzy ludzie!
>
> Mam Celerona 300A i plyte Asus P2B. Podkrecilem proc na 450.
> Po wlaczeniu POST przeszedl spokojnie, Windows uruchomil sie bez
> problemu. Wtedy odpaliłem Unreala. Wyskoczyl niebieski ekran i sie juz
> popieprzylo. Po restarcie w czasie uruchamiania Windows komputer sam
> z siebie zrestartowal ponownie. Co jest grane? Za gorąco mu?
> Mam na procesorze zwykly radiator i wiatrak i nie smarowalem go niczym.
> Napiecie jest standardowe.
> Napiszcie mi co mam zrobic, zeby to chodzilo, tylko wolalbym uniknac
> zbyt wielkiego mieszania w komputerze.

> [...]
 Nie wiem czy ASUS P2B ma możliwość podnosznia napiecia o np0,05V bo P2B-F
słyszałem że ma. Jeżeli tak to jestem pewien że po podwyzszeniu o 0,05 lub
0,1V bedzie działał stabilnie.
The EaGle