Odp: Czy moj CDRW jest uszkodzony ?

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 15:51:18 MET DST

Użytkownik Waldemar Grabowski <waldekg_at_friko.internet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:1nww3.3426$TV.52427_at_news.tpnet.pl...
> Witam !
>
> W sobote na gieldzie w Warszawie kupilem nagrywarke: Philips PCA460RW.
> Jak do tej pory podczas prob nagrywania uszkodzilem 6 plytek, probujac
> nagrywac na rozne warianty.
> Podczas robienia backupu pojawia sie komunikat "Focus servo failure", przy

Treść tego komunikatu najwyraźniej wskazuje na niemożność zogniskowania
wiązki lasera na ścieżce. A jak ten napęd radzi sobie z odczytem danych?

> [...]
reaguje
> przez dluzszy czas (podczas nagrywania).
>
> Z poczatku wine za uszkadzanie plytek przypisywalem swojej nieumiejetnosci
> obslugi programu, ale teraz jestem prawie pewny ze to wina sprzetu, a moze
> sterowniki gryza sie z Win98, choć w ikonce system nie ma zadnych
> wykrzykników.
>
> Prosze o pomoc. Moze ktos spotkal sie z tym samym problemem.
> Prosze rowniez o rade - jesli serwis uzna reklamacje to czy wymienic ja na
> taki sam model, czy radzicie kupic jakis inny (do 110 zł). Z gory

Do 110zł??? Coś tanie w Warszawie te nagrywarki...;)