Czy moj CDRW jest uszkodzony ?

Autor: Waldemar Grabowski (waldekg_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 14:38:21 MET DST

Witam !

W sobote na gieldzie w Warszawie kupilem nagrywarke: Philips PCA460RW.
Jak do tej pory podczas prob nagrywania uszkodzilem 6 plytek, probujac
nagrywac na rozne warianty.
Podczas robienia backupu pojawia sie komunikat "Focus servo failure", przy
kopiowaniu danych w pewnym momencie nagywanie zostaje przerwane.
Z windowsem dzieja sie dziwne rzeczy, czesto sie zawiesza, albo nie reaguje
przez dluzszy czas (podczas nagrywania).

Z poczatku wine za uszkadzanie plytek przypisywalem swojej nieumiejetnosci
obslugi programu, ale teraz jestem prawie pewny ze to wina sprzetu, a moze
sterowniki gryza sie z Win98, choć w ikonce system nie ma zadnych
wykrzykników.

Prosze o pomoc. Moze ktos spotkal sie z tym samym problemem.
Prosze rowniez o rade - jesli serwis uzna reklamacje to czy wymienic ja na
taki sam model, czy radzicie kupic jakis inny (do 110 zł). Z gory dziekuje.

Waldek
waldekg_at_friko.internet.pl
www.taekwondo.home.pl