Re: Siec w domu

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 15:54:13 MET DST

>Z tego co wiem to okazuje sie ze nie jest to takie proste jak sie wydaje -
>system Windows 98 nie obsluguje dwoch kart jednoczesnie i dlatego nie da
sie

??? Chyba sie za duzo oczytales chipa ....

Ja u siebie wsadzilem TRZY karty sieciowe (2xPCI + ISA) i WSZYSTKO bylo OK.
Slad masz takie szokujac informacje ???

Bzdury bzdury bzdury .....

>tego zrobic. Sprawa wyglada zupelnie inaczej w momencie gdy do polaczenia z
>netem wykorzystuje sie modem - wtedy system moze bez problemu obsluzyc
modem
>i sieciowke - inaczej niechce. Wiem ze rozwiazanie mojego problemu znajduje
>sie w wersji Win 98 SE czyli Second Edidtion. Jest tam protokol czy tez
>narzedzie o nzawie Internet Connection Sharing umozliwiajace stworzenie
>sieci wewnetrznej - nalezy wskazac urzadzenie do polaczen z netem i drugie
>do polaczen z siecia wewnetrzna - i po bolu. Niestety poki co nie jestem

Ja bawilem sie kiedys WinGate'm i jest to calkiem mily programik. Polecam,
aczkolwiek rejestracja conieco kosztuje.
Pozatym poszukaj innego software'u (WinProxy itp.), powinno sie przydac cos
z oferty http://www.softseek.com
Szukaj serch'em "proxy".

>Chyba ze ktos ma inny pomysl.

Zamieszczony wyzej ;-)