AOpen MX3W

Autor: Waldek LENDA (wlnews_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 08:17:52 MET DST

Witam

Co sądzicie o w/w płycie? Ja nie najlepiej znam się na sprzęcie,
więc pozwolę sobie na zadanie Wam kilku pytań:
- Chipset Intel 810 DC-100 Chipset - co to jest?
- tylko 66 MHz i 100 MHz - czy to nie mało?
- grafika na Intelu i870 "on board". Ile to ma ramu?
Gość w sklepie powiedział mi, że 8 MB, a na stronach
aopen'a pisze, że 4. W ogóle, czy jest to dobra grafika?
Interesują mnie jedynie aplikacje pod windozę i od czasu
do czasu quake. Podobno ma w sobie akcelerację 3D,
nigdy tego na żywo nie widziałem, napiszcie, czy jest
to coś warte, np. porównajcie do voodoo1 lub voodoo2.
- karta dźwiękowa na układzie AD1881 AC?97 CODEC
"on board". Podobno ma w sobie jakiś system dźwięku
przestrzennego. Słyszał to ktoś? Da się podłączyć 4 głośniki?
Sprzedawca porównywał ją do sb live, można tak porównać?

Opłaca się to kupić?
Podkreślam, że dokupię do tego celerona 366A lub 400A.

(jakby kogoś interesowało, to podaje link:
http://www.aopen.nl/products/mb/mx3w.htm )

Pozdrawiam
Waldek Lenda
Polish Unofficial Home Page of Jean Michel Jarre - www.jmj.uznam.top.pl
Mail tylko na: jarrefan_at_friko6.onet.pl

--
ISDN w cenie 56kbps (V.90) - 40 PLN / miesiac - http://rubikon.pl