Re: Abit, Aopen, Asus czy cos innego? - co wybrac

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 08:24:48 MET DST

Cześć,

> Chcialbym by mialo ATA 66 i bylo niezle ;-)

Jeśli All-in-One to aktualnie tylko Abit BE6. Za moment dojdzie Asus
P3B-F/U66C. Ale w związku z tym, że płyty te są droższe można również
rozważyć zewnętrzny kontroler UDMA66 (ok. 250 zł). Inna sprawa, że osobiście
wolę jednak poczekać na obsługę tego trybu bezpośrednio w chipset'cie.

> Myslalem nad P3B-F, ale nie ma ATA66.

Ma mieć (wersja P3B-F/U66C) ale jeszcze nie do kupienia. Ale też bym się
trochę bał bo to nowość (Abit ponoć trochę stracił na stabilności).

> Moze wiec Abit BE6. Czy ktos sie tym bawil?

W łapkach nie miałem ale niektórzy donoszą o gorszej stabilności niż np.
BH6.

> Ma moze opcje suspend to RAM (jak Asus)? Wprawdzie kolesiowi to nie
chodzilo, ale to by znacznie skrocilo czas budzenia.

Pamiętaj o dobrym zasilaczu (obudowa). Kupa sprzedawanego złomu ATX nie
wyłącza wentylatora w zasilaczu przy uśpieniu i cały bajer jest IMHO wtedy
do niczego.

> Michal

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."