Re: AOpen MX3W

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 10:39:18 MET DST

Waldek LENDA napisał(a) w wiadomości:
<7ptdi1$q6s$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>...
>Witam
>
>Co sądzicie o w/w płycie? Ja nie najlepiej znam się na sprzęcie,
>więc pozwolę sobie na zadanie Wam kilku pytań:
>- Chipset Intel 810 DC-100 Chipset - co to jest?
>- tylko 66 MHz i 100 MHz - czy to nie mało?
>- grafika na Intelu i870 "on board". Ile to ma ramu?
>Gość w sklepie powiedział mi, że 8 MB, a na stronach
>aopen'a pisze, że 4. W ogóle, czy jest to dobra grafika?

Szalec sie na tym nie da ale dla segmentu z dolnej polki cenowej jest to
chyba jedno z lepszych rozwiazan co prawda nie mozna mowic w tym przypadku o
rozbudowie ale jak na razie 4-megowa karta na pokladzie niezle sobie radzi w
testach i przebija wszelkie SIS-y czy tez S3Trio. Jednym slowem mozna na tym
spokojnie pograc w Tomb Raidera czy Quake. Odpada tez klopot natury
mechanicznej z wypadajaca ze slotu AGP karta graficzna co jest bardzo
korzystne dla serwisu. Idealne rozwiazanie dla biura i mniej wymagajacych
uzytkownikow.
W testach wypada duzo korzystniej niz np. ATI Rage 3d Pro z 8MB AGP