Re: amiga

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 01:43:36 MET DST

On Sun, 22 Aug 1999 22:59:06 GMT, "Maciej Machacz"
<xenes_at_ds14.agh.edu.pl> wrote:

>Jakbys zauwazyl osoba posiada:
>1. PC'ta
>2. dyskietki amigowe z modami.
>3. .... i nic wiecej poza ewentualnymi znajomosciami.

Tiaaaa... Jakos mi to umknelo. Sorry.
W tej sytuacji jest marnie bo zaden PCet nie odczyta dyskietki z Ami -
tam jest 880k FDD i kontroler w PC tego nie strawi. gdyby tak nie bylo
nikt nie bawilby sie z robieniem image dykietki, zeby pograc w cos pod
UAE.

>Zakladajac tylko pkt.1 i pkt.2 moge sie z Toba zalozyc ze nie uda Ci sie
>dokonac sztuki przeniesienia danych za pomoce tego co masz.
 Patrz powyzej.

>Oczywiscie sytuacja jest zupelnie inna jesli dorwie JAKAKOLWIEK Amiga oraz
>Crossdosa do niej i wolna dyskietka (nawet na Kickstarcie 1.3 jest mozliwe
>przeniesienie danych na PC).
Tu sie zgadzam...

>[...]
>
>Facet, zaloze sie ze wiem wiecej o Amidze niz Ty, a mam ja juz [obok PC'ta]
>od ladnych kilku lat,
Tak sie sklada, ze mam A takze o kilku latek i nie licytujmy sie
dalej, co prawda ostatnio niewiele na niej robie, ale to nie znaczy ze
zapomnialem jak sie uzywa.
> natomiast Twoj przepis jest podany w sposob dosc
>ograniczony, mowiac krotko ".... wez myszke, kliknij tu i tam wloz cos do
>CDROM'u i bedzie gralo....".
Co do mojego przepisu to moim bledem bylo zakladanie, ze ktos moze
miec dostep do A z Kickstartem 3.0 lub 2.0 (nie pamietam, ale w 2.0
tez chyba byl standardowo CrossDos). Blad ten polegal na tym, ze juz
dawno zapomnialem jak to jest miec A500 z Kick 1.3. - chociaz juz w
tamtych czasach rowiazywalem takie problemy ;-) Poza tym czy
sugerujesz ze jestem tak ograniczony, ze potrafie tylko wlozyc plytke
do CDROMu i kliknac install? (Coz za impertynencje!!!! ;-)))))
Poza tym moglem byc jeszcze wredniejszy i napisac: "polacz kabelkiem A
z PC" i uzyj PCtoAmiga.
Co do Twojej (boskiej :-P ) wiedzy to trudno mi w nia watpic -
szczegolnie wysluchawszy takiej argumentacji.
Wybacz, ale troche mnie ponioslo - a zakladu nie przyjmuje bo przy
twojej (niesamowitej) wiedzy nie mialbym zadnych szans :-)

Oki. Peace! Koncze juz z tymi docinkami i moze zreasumujmy to
wszystko.

1. Bez A sie nie obejdzie.
2. Jesli masz mozliwosc uzycia A z kickstart 1.3 to uzyj CrossDos
3. Jesli masz A z Kickstrtem >2.0 to wszystko jest w systemie.

Pozdrawiam
Glide

PS1. Dlaczego nie wzialem pod uwage, ze ktos moze nie miec dostepu do
w miare nowoczesnej Amigi? Czasy sie zmieniaja, ludzie kupuja do
blaszakow akceleratory graficzne, pamiec i inne graty, a my wciaz na
A500. Czyzby Amigi postep nie dotyczyl. Ja wiem, ze graty do A sa
drogie - za drogie, ale nie wymagam dopalek na PPC i nnnych takich.
3.0 to chyba nie jest za duzo. Nie mowie "jesli masz 1.3 to spadaj
lamerze" - az taki to ja nie jestem, ale nie wymagajmy, zeby A500 byla
dzisiaj standardem.
PS2. I moze wiecej poczucia humoru na codzien......
PS3. Mam nadzieje, ze nie oskarzysz mnie teraz o grafomanie ;-)