Odp: Tania karta graficzna

Autor: grafi (grandalf_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 17:43:27 MET DST

Coz, mnie tez szkoda czasu na polemike z gowniarzem, ktorego podstawowa
lektura jest Easy-PC. Jesli wiesz jaka jest cena Vanty to po co "wyjezdzasz"
z "kombajnami za 1000 zl" ? Co do wymadrzania - zauwazylem ze tym temacie
jestes na pewnych grupach liderem i chyba Ci z tym dobrze. Na przyszlosc
trzymaj sie tematu i dobra rada : jesli zamierzasz kogos obrazac zrob to
bezposrednio a nie korzystajac z anonimowosci grupy.

--
g.
Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych