Odp: Tania karta graficzna

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 14:00:28 MET DST

> Od razu widac ze niewiele czytales. Tryb AGPx2 oznacza :
> 1) AGP-teksturing
> 2) szybszy (dwukrotnie) transfer po AGP
> Jezleli karta (tu Voodoo3) nie oferuje 1) to nie jest kartą AGPx2

Nieżle się facet ośmieszasz.
AGP 2x a teksturowanie przez AGP to dwie różne rzeczy. Jak nie
potrafisz tego pojąć to trudno ale przynajmniej nie wprowadzaj innych
grupowiczów w błąd. V3_ma_AGP 2x i twoje gadanie tego nie zmieni.
A tak wogule to patrząc na styl twojej wypowiedzi dochodze do
wniosku, że szkoda mi czasu na czytanie szczenickich docinków i
wymądrzania się kogoś kto o sprzęcie wie tyle co w gazecie przeczyta.
Nawet nie rozumiesz co napisałem bo Twoją odpowiedzią na

>Zresztą mowa jest o karcie za 300-350zł a nie o "kombajnie" za 1000zł.

było:

Jeśli nie pojmujesz nawet tak prostych zdań to jak tu wogule rozmawiać ?

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\