drukarki

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 17:59:28 MET DST

Mam pytanie raczej rzadko pojawiajace sie na tej liscie -
chodzi mianowicie o drukarke.
Przymierzam sie do zakupu nowej i czy moglibyscie mi cos
polecic ? Interesuja mnie plujki w cenie do 700 zł.
Ostatnio zaciekawila mnie drukara Lexmark 3200. Czy ktos
moglby mi cos o niej powiedziec ? Bo deklaracje producenta
sa rewelacyjne : 1200x1200 , 6 stron/min. A jak wyglada
praktyka ?
rozwazam firmy Lexmark ,Canon i HP. Ktore wychodza najtaniej
w eksploatacji ?

Jancio