Odp: Faxmodem

Autor: Pawel Koren (pawel_at_nets.pl)
Data: Sun 22 Aug 1999 - 08:20:11 MET DST

Tak udaje mi się faksować do Niemiec i Holandii , ale używam 'Hot Fax" i
'Phone Tools'
spróbuj zmienić program który ma zapisane numery kierunkowe zagranicy lub
przy instalacji
softu trzeba wpisać 00 przy wybieraniach zagranicznych . Miałem ten problem
w 'BitWare"

Użytkownik Przekop <przekop_at_smelcom.lowicz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7plnvi$sm5$1_at_info.nask.pl...