Przetaktowanie na ASUSie

Autor: Adam (xvampire_at_polbox.com)
Data: Sun 22 Aug 1999 - 08:03:35 MET DST

Witam

Mam zagadkę: próbowałem podkręcić Pantium II 350 na płycie Asus P2B i nic
się nie dzieje. Zmieniłem mnożnik, ale żaden program testujący nie wykazał
wzrostu szybkości pracy komputera, nawet w Biosie wyświetlanan była
infirmacja, że procesor jest taktowany zegarem 350 chociaż zworki ustawiłem
na 450.

Czy coś źle zrobiłem, czy powinienem przestawić coś jeszcze oprócz mnożnika,
a może następuje jakieś cudowne rozpoznanie procesora i blokada na
zwiększenie częstotliwości taktowania?

Pozdrawiam

Adam