Re: Ranking CDROM'ow

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Aug 1999 - 11:13:30 MET DST

On Fri, 20 Aug 1999 12:13:33 GMT, "Maciej Machacz"
<xenes_at_ds14.agh.edu.pl> wrote:

>cos
>Hehe czyzby cos a'la Samsung? Mam wrazenie ze to ten samu bol :-)
Podobnie, ale Samsung tak ma od razu ;))

>Hmm - wole dorzucic conieco kasy i miesz porzadny kontroler z fashromem do
>upgrade'owania. Wiem ze mozna dorwac i za 150zl takie cudenko, ale to sie
>nadaje conajwyzej do skanera.
Wiesz, jak chcesz podlaczac tez hdd SCSI to wiadomo, mi spokojnie
starcza DC390, a biosa nie musze flashowac, bo jest OK ;)).
Choc wolalbym DC390U, bo plex40 to wykorzystuje ...

>A co do CD to chyba cena oscyluje aktualnie gdzies w tych okolicach, w
>kazdym razie w Krakowie.
Moze i tak, ale mi sie wydaje ze widzialem gdzies za ok 300 zl ..

>Cyzbys zajmowal sie nalogowym smazeniem krazkow :-)))) Z reguly napedy SCSI
>maja wyzsza trwalosc niz IDE.
Nie zajmuje sie smarzeniem krazkow nalogowo (ani zawodowo) ... a Plexa
sobie kupilem bo zbieram mp3, a jest to najlepszy naped do ich
robienia ... 10 min na CD ;)) (oczywiscie prosto do mp3).

>Maciej Machacz
>xenes_at_ds14.agh.edu.pl

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/