Odp: Riva TNT2 i chipset VIA MVP

Autor: grafi (grandalf_at_polbox.com)
Data: Sat 21 Aug 1999 - 11:11:56 MET DST

Problemy maja posiadacze starszych plyt - z chipsetem VP3 - tam trzeba
ustawiac tryb AGPx1 dla uzyskania stabilnosci. Nowszy chipset MVP3 nie ma
juz takich problemow. Plyta AOpen to bardzo dobry wybor, mozesz sie takze
zastanowic na Epox'em MVP3G-2 ( z UDMA/66 ) albo nawet MVP3G-5 ( UDMA/66 +
2MB cache L2 :)

Użytkownik Adam Zawada <thetractor_at_priv6.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:qVbv3.34861$X3.519785_at_news.tpnet.pl...
> Witam wszystkich!
>
> Mam zamiar kupic karte grafiki Riva TNT2 32Mb i plyte glówna A-Open
AX59PRO
> [...]
chipsetem
> VIA MVP3. Czy podobnie jest z VIA MVP4? Jezeli tak, to chcialbym sie
> dowiedziec jaka plyte glówna, u której nie wystepuja takie problemy , i
> która obsluguje procesor AMD K6II- 400MHz radzili byscie mi kupic.
> Za wszelkie odpowiedzi z góry dzieki.
>
> Adam Zawada <thetractor_at_priv6.onet.pl>
>
> P.S.
> A tak przy okazji, mam plyte glówna obslugujaca procesory Pentium 100MHz,
> gdybym wsadzil w nia
> tego AMD-ka (jesli podejdzie bo nie sprawdzalem), to czy
prawdopodobienstwo