Riva TNT2 i chipset VIA MVP

Autor: Adam Zawada (thetractor_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 14:32:22 MET DST

Witam wszystkich!

Mam zamiar kupic karte grafiki Riva TNT2 32Mb i plyte glówna A-Open AX59PRO
VIA MVP4 ATX AGP 100MHz 1MB cache.
Jednak slyszalem, ze Riva TNT2 nie chce wspólpracowac z plytami z chipsetem
VIA MVP3. Czy podobnie jest z VIA MVP4? Jezeli tak, to chcialbym sie
dowiedziec jaka plyte glówna, u której nie wystepuja takie problemy , i
która obsluguje procesor AMD K6II- 400MHz radzili byscie mi kupic.
Za wszelkie odpowiedzi z góry dzieki.

Adam Zawada <thetractor_at_priv6.onet.pl>

P.S.
A tak przy okazji, mam plyte glówna obslugujaca procesory Pentium 100MHz,
gdybym wsadzil w nia
tego AMD-ka (jesli podejdzie bo nie sprawdzalem), to czy prawdopodobienstwo
wybuchu, lub innego
rodzaju uszkodzen byloby na tyle wysokie, ze samo wsadzenie okazaloby sie
manewrem zbyt ryzykownym?