Re: niezawodny WD?

Autor: tOri (aoi_pl_at_yahoo.com)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 22:43:12 MET DST

Hi! :)
Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> napisał:

> Mam czy raczej mialem identycznego :) Fakt, ze S.M.A.R.T w nim dobrze
> dzialal bo mnie na miesiac przed padnieciem ostrzegal.
> Ale mi raczej chodzi o dobre dzialanie dysku nie smarka ;)
> Nie wiem jak te nowe kawiory z serii Expert, ale nie tkne zadnego
> starszego. Sigejta tudziez.

Hmmm...a u mnie pracuje jako bootable WD 3,2 GB i nie mam zadnych
problemow. Ale wiem, ze pozniejsze modele sa ogolnie do niczego.
balbym sie WD i stawialbym raczej na IBM, Quantum i Fujitsu.
Btw: ten WDC 3,2 GB chyba sie nie kalibruje - przynajmniej tego
wogole nie czuc ^_^

pozdrawiam

Jacek Kruczkowski a.k.a. tOri