Re: Odp: Odp: Riva TNT2 :)))))

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 02:40:34 MET DST

On Thu, 19 Aug 1999 23:19:32 +0200, "Marcin Figiel"
<igi_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Widocznie miewasz niekontrolowane transy i potem nic nie pamietasz :)

Odmienne stany swiadomosci? :) Widac mam za duze stezenie krwi w
alkoholu :)

>Mowiles, mowiles :))... ale teraz powiedz mi jeszcze co to za skrot??

Moglem Sie Powstrzymac Ale Nie Chcialem :)

>Wiem, wiem... dobrze, ze mam jeszcze troszke czasu :)

I ciesz sie z tego - starosc nie radosc, mlodosc nie wiecznosc :)

>Nie, nie. Zadnych rozwiazan posrednich :)

Huh - coz za postawa :)

>Pytanie o procki to byla jedna z pierwszych rzeczy, ktore zrobilem po
>powrocie :) Rozmowa z qmplami wygladala mniej wiecej tak:
>"-Czesc, tu igiel. Wrocilem. I co z tym prockiem - chcesz go?"
>;)))

 :)))))

>Nie dzwonilem jeszcze do qzyna - on moze bedzie chcial teraz (dam Ci znac),
>a pozostalych 2 qmpli powiedzialo, ze chyba dopiero za miesiac (chociaz
>jeden moze bedzie mial nagly przyplyw gotowki - wtedy bedzie bral od razu :)

To nawet dobrze - bo zostaly juz tylko dwa a nie wiem kiedy bedzie
nowa dostawa

>pozdr.
>
>iGi
>
>PS. Niedawno wrocilem z Matrix'a - musze przyznac, ze film zrobil na mnie
>duuuze wrazenie... gdyby nie ta karta graf. to poszedlbym jeszcze raz :)

Taaaaaa ... Kiedy to ja ostatni raz bylem w kinie ...

Pozdrowienia

Vindex