Re: Zmiana AT -> ATX (i z powrotem)

Autor: Glide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 01:35:05 MET DST

On 19 Aug 1999 13:44:01 GMT, przemko_at_pasat.ocean.univ.gda.pl (Przem
Kowalczyk) wrote:

> Mam w tej chwili obudowę bigtower AT z odpowiednim zestawem blaszek na
> wyprowadzenia płyty (jak do ATX) i zasilaczem AT. W niedalekiej
> przyszłości zamierzam zrobić upgrade sprzętu. Pewnie będzie płyta ATX.
> Ponieważ z tego co mi zostanie chcę złożyć drugiego kompa to pewnie też
> kupię obudowę (np. midiATX). Nie chciałbym się pozbywać mojego bigtowera.
> W związku z tym mam pytanie: czy zasilacz ATX można normalnie włożyć do
> obudowy AT (zakładając, że płyta ATX też tam wejdzie)? A także odwrotnie:
> czy do obudowy orginalnie do ATX można włożyć zasilać AT (ponownie
> [...]
Mam podobny problem - tylko moja obudowa (tez Big Tower) nie jest
przystosowana do plyt ATX (bedzie trzeba ciac tyl obudowy) w zwiazku z
tym chcialbym dorzucic jeszcze 2 pytanka:
(mam nadzieje , ze nie masz nic przeciwko...)
1. Czy rozstaw otworow w plytach ATX jest taki sam jak w AT - jesli
nie to jaki?
2. Czy sa w sprzedazy blaszki na WE/Wy plyty? (na grzybie jakos nie
zauwazylem)

Pozdrawiam
Glide