Odp: Odp: Riva TNT2 :)))))

Autor: Marcin Figiel (igi_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 23:19:32 MET DST

> Ja wrozkiem? Nic mi o tym nie wiadomo :)))

Widocznie miewasz niekontrolowane transy i potem nic nie pamietasz :)

> A nie mowilem :))) MSPANC :)

Mowiles, mowiles :))... ale teraz powiedz mi jeszcze co to za skrot??

> Raczej wtedy kiedy ich nie bedziesz mial :)

Wiem, wiem... dobrze, ze mam jeszcze troszke czasu :)

> Coz - takie jest zycie ... Ale w zasadzie juz zmiana na TNT powinna cos
> wniesc w Twoim wypadku

Nie, nie. Zadnych rozwiazan posrednich :)

> P.S. Chcesz te 3 procki?

Pytanie o procki to byla jedna z pierwszych rzeczy, ktore zrobilem po
powrocie :) Rozmowa z qmplami wygladala mniej wiecej tak:
"-Czesc, tu igiel. Wrocilem. I co z tym prockiem - chcesz go?"
;)))
Nie dzwonilem jeszcze do qzyna - on moze bedzie chcial teraz (dam Ci znac),
a pozostalych 2 qmpli powiedzialo, ze chyba dopiero za miesiac (chociaz
jeden moze bedzie mial nagly przyplyw gotowki - wtedy bedzie bral od razu :)

pozdr.

iGi

PS. Niedawno wrocilem z Matrix'a - musze przyznac, ze film zrobil na mnie
duuuze wrazenie... gdyby nie ta karta graf. to poszedlbym jeszcze raz :)