Zmiana AT -> ATX (i z powrotem)

Autor: Przem Kowalczyk (przemko_at_pasat.ocean.univ.gda.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 15:44:01 MET DST

 Mam w tej chwili obudowę bigtower AT z odpowiednim zestawem blaszek na
 wyprowadzenia płyty (jak do ATX) i zasilaczem AT. W niedalekiej
 przyszłości zamierzam zrobić upgrade sprzętu. Pewnie będzie płyta ATX.
 Ponieważ z tego co mi zostanie chcę złożyć drugiego kompa to pewnie też
 kupię obudowę (np. midiATX). Nie chciałbym się pozbywać mojego bigtowera.
 W związku z tym mam pytanie: czy zasilacz ATX można normalnie włożyć do
 obudowy AT (zakładając, że płyta ATX też tam wejdzie)? A także odwrotnie:
 czy do obudowy orginalnie do ATX można włożyć zasilać AT (ponownie
 zakładając, że płyta wejdzie). I jeszcze jedno. Czy są takie uniwersalne
 obudowy miditower?

Przem

--
I never thought of this as funny