Re: Odp: Riva TNT2 :)))))

Autor: vindex (vindex_at_kki.net.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 13:50:17 MET DST

Marcin Figiel napisał(a) w wiadomoœci: <7pgno1$s4q$5_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Qrcze, niby wiem, ze jestes wrozkiem :) ale zawsze mnie zaskakujesz tymi
>swoimi widzeniami ;))

Ja wrozkiem? Nic mi o tym nie wiadomo :)))

>A SD to zadowolenie z proca ma tez swoja zla strone - przestalem byc
>zadowolony z karty graf. :)

A nie mowilem :))) MSPANC :)

>Pewnie, ze docenie - jak sobie notebook'a kupie ;)) Wtedy bede docenial na
>calego :)

Raczej wtedy kiedy ich nie bedziesz mial :)

>Czyli przy odrobinie szczescia dostane powiedzmy 180zl... chyba jednak
>jeszcze troszke poczekam z ta zmiana :(

Coz - takie jest zycie ... Ale w zasadzie juz zmiana na TNT powinna cos
wniesc w Twoim wypadku

>Pozdrawiam
>
>iGi

Pozdrowienia