Dziwny caviar?

Autor: M.D.B. Czop (czoper_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 18:35:03 MET DST

Mam caviara 1 GB. Ostatnio win98 zaczął (po jakiejś instalacji) pokazywać,
że mój dysk ma 814 MB. Próbowałem PQMagicem rozszerzyć partycje, ale
pokazuje kawałek wolnego miejsca ale partycji nie pozwala rozszerzyć. Tak
wogóle to ujawnia ten kawałek przy instalcji linuxa, jest partycja fat32 i
200MB wolnego i tam próbuje instalować linuxa. Nie wiem czy to wszystko co
można napisać, jeśli ktoś ma lub miał podobny problem lub rade na to prosze
o pomoc.
Pozdrawiam - Darek Czop