Re: Monitory Marvin - co to?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 16:33:31 MET DST

>Ja polecam Daewoo 518B (świetne monitory!)

Ojojojoj .. tak sie sklada ze ja to mam - i po 1,5 miesiaca eksploatacji
padlo odchylanie. W sumie wg. mnie monitor Daewoo sa jedne z lepszych z tych
najtanszych, no i daja 3 lata gwarancji (ale niestety tylko w autoryzowanych
punktach serwisowych, centrala we Wroclawiu).

Mi naprawili go w 10 dni, czyli nawet dosc szybko jak na polskie warunki.

Generalnie na obraz nie narzekam (wiedzialem co kupuje), ale duuuuuuuuza
role gra tutaj karta grafiki (zapomnij o S3) - mam ASUS'a Rage IIc 2MB,
stara jak swiat ale jakosc generowanego obrazu wysmienita.

Jesli juz ktos sie decyduje na zakup 15" stosunkowo taniej to polecalbym
CTX'a VL500, ale KONIECZNIE nalezy porownac jakosc obrazu np. drugim z tej
serii, bo jak sie przekonalem kazdy taki CTX jest inny.

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl