Re: CD-ROM Cyberdrive 400D - cz to udany model?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 16:33:26 MET DST

AdamF napisał(a) w wiadomości: ...
>Szukam CDromu z szybkim kopiowaniem audio ( do Audiocatalysta i EasyCD ).
Wg
>testu Entera 8/99 w/w napęd jest pod tym względem super ( ok. x17 ), inne
>parametry też ma przyzwoite. Z drugiej strony firma nie jest zbyt ceniona,
>niska cena też nie przemawia "za", poza tym nie wiem na ile testy Entera są
>miarodajne w stosunku np. do szczegółowych testów Chipa. Ale może ten
>konkretny model jest udany i warto go kupić, aby za jakiś rok wymienić na
>DVD. Proszę o opinie, zwłaszcza posiadaczy tego napędu. Pozdrawiam - Adam.

Z mojego punktu widzenia napedy "made by Cyberdrive" sa do d...
swego czasu mialem przypadki ze wlasnie taki CDROM w ladny sposob wyrzucal
plytki - lataly po calym pokoju. Nie mowie juz o trwalosci i "czytalnosci"
plytek... nie da to pochlebne opinie.

Naprawde warto dorzucic te 40zl i kupic np. TEAC'a x32 czy chociazby LG
x32/x40.

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl