Re: Rozmowy przez Internet

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 16:33:43 MET DST

>Nie jestem pewien, ale mikrofon powinienes podlaczyc do modemu (powinno byc
>wejscie.

Raczej nie ... wydaje mi sie ze wejscie mikrofonowe w karcie dzwiekowej
wystarczy do podpiecia mikrofonu (Internet Phone, Netmeeting). Natomiast
jesli chcesz gadac przez modem jak przez telefon (rozmowy lokalne), to
musisz tak zrobic, ewentulanie przepiac kabelek audio (?).

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl