Harmonogram zadan

Autor: DAREK (darles_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 18:46:26 MET DST

Hi

Chcialbym tak skonfigurowac Winde aby po wlaczeniu sama polaczyla sie
z internetem, wyslala odebrala co trzeba a nastepnie wylaczyla sie :-)
Z tego co wiem moznaby poprobowac zrobic to ustawiajac odpowiednio
"harmonogram zadan" lecz problem w tym, ze harmonogram odpala pliki
'exe' a kompletnie olewa skrot do dial-up'owego polaczenia, a
zrodlowego pliku nie potrafie znalezc ;-(
Teoretycznie widze jeszcze jeden problem otoz po odpaleniu polaczenia
dial-up trzeba kliknac "Polacz" i nie bardzo wiem jak zmusic Winde aby
wykonala to sama.
Na koniec pozostaje kwestia wylaczenia komputera, wiem jak go uspic
ale mi chodzi o cos na wzor 'zamknij system' tz. aby wyszedl z Windy a
wowczas komp sam sie wylaczy.

Teraz moze wyjasnie po co tak mieszam ;-)
W pracy mam drugi komputer i chialbym od czasu do czasu wejsc do
internetu, mam tam tez linie tel. jednak brak jej wyjscia na miasto
(linia wewnatrz zakladowa) :-(((((((
Wpadlem wiec na pomysl aby skorzystac z callbacku (Multinet) wowczas
zdalnie odpalalbym komputer w domu on inicjowal by polaczenie zwrotne
pod numer tel. w pracy :o)

Tylko nie piszcie ze jest to niemozliwe bo odkad wpadlem na ten pomysl
nie moge zmruzyc oka :-)