Asus P3B-F + PIII450 = zapomnij o 3D (a moze duzych texturach?)

Autor: Zbigniew Piotrowski (zbishek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 19:05:04 MET DST

 No wlasnie, czy ma ktos moze taka kombinacje, no wlasnie co jest zle,
bo mam nastepuja konfiguracje:
PIII 450
256MB RAM
3D Blaster TNT2U
Asus P3B-F (Bios 1003- chyba najnowszy, upgradeowalem z 1-2 tygodnie
temu)
wszystkie stery najnowsze, i starsze, Savage na najnowszych od Creativa,
Riva na Detonatorach 2.17,
Creativach z plytki, i najnowszych Creativach z FTPa
Windoza 95 OSR2 z USB

I nie chca mi dzialac niektore gierki, np Expendable, ktorego dostalem z
karta graf.
Ale np Rollcage dziala, Breakneck Demo dziala, Unreal czasem dziala
czasem nie (uruchamiam raz, blad, drugi, blad, trzeci, chodzi ladnie,
ale czasem skacze i bez dzwieku).
Oto co z nim zrobili w serwisie:
testy z innnymi pamieciami, albo szyna na 66mhz - nie dziala
wstawiony p2-266 - dziala
wstawiony p2-350 - dziala
moj p3-450+3DB+asus p2b - nie dziala
wszystko moje, tylko karta 3D Blaster Savage4 - nie dziala
j.w., ale p2-350 - dziala
wszystko moje, tylko inny p3-450 - nie dziala

Sam nie wiem, co myslec, czy ktos ma podobny sprzet do mojego (P3b-f,
P3-450 i Riva TNT2U),
i czy mu dziala, czy moze mial podobne problemy, i jak im zaradzil??

Jutro beda spradzac na plycie innej firmy (akurat nie mieli pod reka
innej pod p3),
ale ja bym chetnie zostal przy moim asusie, bo mi sie podoba, ale jak
juz bede zmienial, to prosze
o rade na co?, moze Intela, ma byc dobra, szybka i stabilna, a
podkrecanie nie jest najwazniejsze,
bo raczej nie bede sie w to bawil.

    z gory dzieki za sugestie
   Zbigniew Piotrowski