Re: Harmonogram zadan

Autor: Piotrek Szymański (szyman_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 20:40:03 MET DST

DAREK napisał(a) w wiadomoœci: <37bbd6d2.544268_at_news.ceti.com.pl>...
>Hi
>
>Chcialbym tak skonfigurowac Winde aby po wlaczeniu sama polaczyla sie
>z internetem, wyslala odebrala co trzeba a nastepnie wylaczyla sie :-)
>Z tego co wiem moznaby poprobowac zrobic to ustawiajac odpowiednio
>"harmonogram zadan" lecz problem w tym, ze harmonogram odpala pliki
>'exe' a kompletnie olewa skrot do dial-up'owego polaczenia, a
>zrodlowego pliku nie potrafie znalezc ;-(
>Teoretycznie widze jeszcze jeden problem otoz po odpaleniu polaczenia
>dial-up trzeba kliknac "Polacz" i nie bardzo wiem jak zmusic Winde aby
> [...]

Wszystko jest mozliwe.

1. Mozesz tak ustawic w BIOSie aby komputer wlaczal sie o okreslonej
godzinie w okreslony dzien. Tylko musisz miec odpowiednia plyte ATX.

2. Rzeczywiscie winda nie zadzwoni sama do ISP. Mozesz spróbowac zmienic
ustawienia DUN dla Internet Explorera. Uruchom Panel
Sterowania->Internet->zakladka Polaczenie i wybierz Lacz uzywajac modemu.
Teraz (teoretycznie) Winda powinna sama polaczyc sie z I-netem przy próbie
otwarcia strony WWW.

3. Jeszcze zanim przejdziemy do kwestii wylaczania komputera, jest problem
jak zrobic, zeby winda sciagnela to co chcesz. Jezeli chodzi ci o poczte i
uzywasz Outlooka to nie mam zadnego pomyslu. Najprostsze rozwiazanie -
znalezc program, który to robi.

4. Wylaczanie komputera. O ile masz plyte ATX to ok, tylko musisz znalezc
program, który wylaczy komputer. Z winda nie ma czegos co wylacza komputer
bez interwencji uzytkownika (np. po okreslonym czasie). Jak chcesz to moge
ci napisac programik który to zrobi.

--- If you can't make it good, at least make it look good.
- BILL GATES

Szyman (szyman_at_free.polbox.pl)