Re: Czy warto wymienić V3 2000 o/c 176 Mhz na Rivę TNT2 MSI 16MB ?????

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 07:39:02 MET DST

Cześć,

> Kris! Quake III to gra tylko i wylacznie multi-player, a to zmienia
wszystko!

Nie zgadzam się :-) Dla mnie Quake III to popierwsze test akceleratorów a po
drugie znakomity silnik 3D na którym IMHO powstanie sporo doskonałych gier
:-)

> Nie znam zadnej osoby grajacej w Q3Test w 32bit. (no... 1k ludzi to ja nie
znam :))),
> mimo bardzo dobrego sprzetu.

Całkowicie zrozumiałe.

> Tu sa po prostu inne priorytety - jakosc grafiki nie jest tak istotna jak
wydajnosc i widocznosc! Moge nawet >zaryzykowac stwierdzenie, ze jest to w
ogole nie istotne!

Nie musisz mnie nawet przekonywać.

> IMHO jest to juz jakis syndrom chorobowy, ale wystepuje dosc obficie.

Chyba niewiele rozumiesz o co mi chodzi :-)

> Co z tego, ze wlacze sobie 32bit i (proponowane przez Ciebie) 960x720
skoro frame rate bedzie czasami
> spadal do np. 15-20fps (kiedy sredniojest np. 40) co nieraz moze sie
niemilo skonczyc.

Po pierwsze napisałem 960x720x32 bo właśnie dobiero wtedy fame rate nie
schodzi poniżej 20 fps. Po drugie nie jestem szalony. W multiplayer
wyłączyłbym wszystkie zbędne bajery odpalił w 16bitach i ... zapomniał o
temacie. Przyspieszenie jest wtedy znaczne. Ale jeszcze raz powtarzam ja nie
gram w MP. Q3 jest tylko testem.

> <duży ciach> Ale jednak w single milo jest miec ladaniejsza grafike niz
brzydsza =)

Nic nie wniosłeś. Ale chyba wyjaśniliśmy sobie o co chodzi.

> W multi problem 32 vs. 16 nie istnieje.

Nie twierdziłem, że istnieje. W multi nie gram w ogóle a Q3Test jest ...
testem wydajności kart i silnikiem nowych wspaniałych singli.

> Wilczek

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."