Re: Riva TNT2 :)))))

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 07:49:01 MET DST

Cześć,

Czyli jednak stało się :-) Mogę umyć ręce? :-)))

> 2.08 , 2.17 , 2.25

2.25 odpuść. To jakaś kicha. Pliki ma starsze od 2.25. Sugeruję 2.17
(poprawił ponoć kilka błędów, których i tak nie zauważyłem).

> Także prosze o podanie w jaki sposób ustawić optymalnie RivęTNT2.

Uch. Trzebaby jak Vindex exportować z rejestru :-) Osobiście po prostu
ustawiam jak najlepszą jakość i wyłączam VSync dla D3D (reszta wpływa
minimalnie). Aby to zrobić z zakładki sterowników musisz wpisać :

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\NVIDIA Corporation\RIVA TNT\NV4Tweak]
"PowerUser"=dword:00000001

Jak wrażenia? :-)

> /// Kaszpir ///

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."