Re: Jaki tuner tv ?

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 13:47:35 MET DST

> Na Fly video II zasuwa (jak sie pobawisz pubs'ami :)

Na averze prawie bez zabawy dziala moretv+cpluswin no i mozesz sobie jeszcze
sterowac pilotem (w moretv!) przelaczanie programow, sciszanie, wlaczanie
dekodowania etc.

******* A tu kolega podal troche mylnych info: *******

> Teoretycznie tak. Tylko kwestia dekodera i procka.
Praktycznie nie - nie ma to zadnego zwiazku z dekoderem(ktorego nie ma) i
prockiem ktory w tym momencie nie ma zadnego znaczenia
Wiaze sie to z (jak to mowia niektorzy) przekupnymi panami od kablowki
ktorzy wlaczaja/wylaczaja sygnal w zaleznosci od ilosci/woltowosci
wreczonego im alkoholu i/lub mamony (oficjalnie lub mniej)

> Zapomnij. To encodingu mpeg'ow ze zjadliwa jakoscia i PII400 nie
wystarczy.
> Tylko hardware'owa karta video pomaga.

Absolutnie nie zapominaj! Kwestia software'owych encoderow realtime jest
jeszcze troche w powijakach, ale w moich zbiorkach mam juz 2 programy ktore
bez zadnego problemu radza sobie z tym arcyprocesorozernym zadaniem ktoremu
mial podobno podolac dopiero PIII , a robi sie to na "lekko" podkreconym
C300 tzn. na 450mhz. Jedynym problemem jest tutaj dostosowanie tych
programow do kart tv jakie sa na rynku (drivery,drivery...) , ale biorac pod
uwage w jakim tempie te programy sa rozwijane, moge isc o zaklad ze w ciagu
najblizszego roku pojawi sie wersja ktora bedzie spelniala wymagania
wiekszosci z nas, wybrednych...
No i tutaj znowu obydwa te programy jeszcze w wersjach beta oferuja juz
wsparcie dla averow (jak to dziala w istocie to temat na inny post z cala
masa kur....) , wazne jest to ze o FLy'ach panowie tworzacy to
oprogramowanie na razie nie wspominaja.
Dlatego - ze wzgledu na ilosc softu - bierz avera (capture lub phone - w
zaleznosci od funduszy)

Pozdrowienia,
Nightmare