Re: Problem z monitorem - moze go dobic?

Autor: Lukasz Korzybski (luke_at_delta.rumia.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 23:59:03 MET DST

In article <7ovftd$rap$4_at_aquarius.webcorp.com.pl>, winDoZo wrote:
>Kurcze mam to samo i tez CTX, tyle ze Futura. Co prawda nie piszczy
>ale czasem lubi sobie strzelic i to calkiem mocno, obraz wtedy na
>chwilke zmlecznieje po czym wraca do normy. Ale jak to sprawdzic skoro
>to dzieje sie bardzo nieregularnie, czasem przez kilka dni nie strzeli
>a czasem walnie dwa razy podczas jednej sesji.
>W ogole dosc mocno sie nagrzewa a kiedy sie nagrzeje to slychac z tylu
>takie nieregularne skwierczenie, cos jakby rozprezanie cieplne, albo
>przeskoki malutkiej iskry. Co mu jest? To skwierczenie po nagrzaniu
> [...]

Hej.

Co jest z tymi CTX'ami? Mam 1785XE, kuzyn ma 1792E, dwoch kumpli Futury 15 i
wszystkim strzela jak T-72 poczym obraz bieleje i wraca do normy. Zaczyna
mnie to niepokoic, bo jak kiedys mi wywali prosto w twarz... to bedzie
nieciekawie (duze prawdopodobienstwo zgonu lub trwalego oszpecenia) :).

                                                naos