Odp: Same problemy....

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 14:23:35 MET DST

> Nie prawda. TNT2 Ultra (podkrecona TNT2 tez) jest sporo szybsza od V3 3000
> 2000 nie wspomne :-)

Może jakieś benchamarki ?

> 2 tys to nie, ale obawiam sie ze nieco wiecej niz teraz TNT2 Ultra gdyz
> najlepsze wersje maja obslugiwac do 128MB - a te pamieci tanie raczej nie
> sa.

Pamięci stanieją jak wszystko.
Na pewno nie będzie to tania karta ale nie sądze aby była droższa od TnT2
Ultra.
Poczekamy zobaczymy.

> Heh, trudno powiedziec. Obawiam sie ze min. juz kazda nastepna FPP bedzie
> taka...

Jeszcze nie teraz. Tak za rok to pewnie tak ale jak na razie to niewiele
jest
gier pracujących na big teksturach.

> Mozliwe. Tyle tylko, ze testy te nie byly porownaniem procesorow, tylko
kart
> graficznych, wiec nie widze powodu by wyniki mialy byc sfalszowane.

A karty to na czym chodziły jak nie na K6-2 i K6-3 ???
Chodzi tu o pokazanie jaka to Riva nie jest dobra do AMD'ków a co za tym
idzie jakie to AMD'ki nie są dobre. Kiedyś na amd.strefa.com pisali, że nowe
sterowniki mają do TnT mają naprawd dobre wsparcie dla 3DNow.
W praktyce wychodziło, że owe dobre wsparcie jest co najwyżej mizerne w
porówaniu do tego w serownikach od V2.

> Widzialem tez troche innych testow, i wierz mi roznica pomiedzy TNT a TNT2
> byla duza i to na calkiem przecietnych prockach.

To może jakaś osoba postronna z dostępem do sprzętu się coś w tej
sprawie wypowie ? (helo Kris :-)

> Nie tylko tu lezy przyczyna. Ogromna wartosc maja sterowniki. Na nowszych
> sterach TNT dostaje naprawde mocnego kopa. Przetestuj na Detonatorach
2.08.

Właśnie na Detonatorach to testowałem.
Traz już nie mam TnT więc nie mam co testować.
W każdym razie kumpel ma i u niego Mechwarior na K6-2 350 z 32MB Ramu w
800x600
zaczyna klatkować jak się coś więcej na ekranie czeło dziać a u mnie na
(byłym) K6-2 300
z CL Banshee AGP chodziło spoko.

--
Pozdrawia