Re: Same problemy....

Autor: Kaczorr (kaczorr_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 21:54:11 MET DST

PhoeniX napisał(a) w wiadomości: <7ouptl$2b7$3_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

A prosze bardzo : http://www.ixbt-labs.com/video/quake3test.shtml

>Jeszcze nie teraz. Tak za rok to pewnie tak ale jak na razie to niewiele
>jest
>gier pracujących na big teksturach.

Tu rowniez poczekamy zobaczymy ;-) Ja jednak mam bardziej pesymistyczne
wizje od Ciebie...

>A karty to na czym chodziły jak nie na K6-2 i K6-3 ???

Ojej, no ja rozumiem, tyle tylko, ze mi chodzi o roznice w wydajnosci TNT i
TNT2. Jak tak im nie ufasz to odejmij po te 10 klatek w obu przypadkach, a
roznica pomiedzy TNT a TNT2 i tak pozostanie na poziomie 30 klatek :-)

>Właśnie na Detonatorach to testowałem.
>Traz już nie mam TnT więc nie mam co testować.
>W każdym razie kumpel ma i u niego Mechwarior na K6-2 350 z 32MB Ramu w
>800x600
>zaczyna klatkować jak się coś więcej na ekranie czeło dziać a u mnie na
>(byłym) K6-2 300
>z CL Banshee AGP chodziło spoko.

Na Detonatorach 2.08 ? Jesli tak to sprawa okropnie dziwna, wrecz
nieprawdopodobna... ;-)
Aha - a ile Ty miales wtedy RAM'u ?
Pozdrawiam.

Kaczor