Re: TEAC CD-R56S problem ! PILNE !!! Help !!!

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 10:20:16 MET DST

On Tue, 10 Aug 1999 12:13:56 GMT, NA_at_NA.COM (Jazz) wrote:

>Ale skoro jest uszkodzona, to dlaczego nie na wszystkich nosnikach
>pojawia sie ten problem ? Przeciez jesli powiem ze chce reklamowac bo
>nagrywa mi tylko na 3 czy 4 rodzajach CD-R'ow to powiedza, tak jak juz
>tu wpsomniano, ze nagrywarka nie jest z innymi kompatybilna, co jest
>oczywiscie bzdura...
No nie wiem, mam du obok mnie w pracy Dysana CDRW - na zwyklych
CDR-ach nagrywanie to loteria, raz (z laska i przy recznym zamykaniu
sesji) nagra, 3-4 razy spier... ten tego... no (nie nagrywa TOC`a do
konca...), a wczoraj zaczalem ja sprawdzac na CDRW i dw razy pod rzad
nagrala bez zadnych ale (Wiem, ze jedna jaskolka itd, ale dobrze
nagrac dwa razy pod rzad jeszcze sie tej nagrywarce za mojej kadencji
nie zdarzylo...:-). Nagrywara byla w serwisie i panowie serwysanci
stwierdzili, ze jest OK :-))))) :-(((((

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

--