Re: TEAC CD-R56S problem ! PILNE !!! Help !!!

Autor: Jazz (NA_at_NA.COM)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 14:13:56 MET DST

>Bedziesz mial klopoty z nagrywaniem na takich plytkach . Radzilbym
>reklamowac nagrywarke . Prawdopodobnie jest uszkodzona .

Ale skoro jest uszkodzona, to dlaczego nie na wszystkich nosnikach
pojawia sie ten problem ? Przeciez jesli powiem ze chce reklamowac bo
nagrywa mi tylko na 3 czy 4 rodzajach CD-R'ow to powiedza, tak jak juz
tu wpsomniano, ze nagrywarka nie jest z innymi kompatybilna, co jest
oczywiscie bzdura...
Poza tym zalozmy ze przyjma sprzet do reklamacji. Beda go na pewno
testowac. I moze akurat na plytkach ktore chodza OK. Sprzet do mnie
wtedy wroci ze stwierdzeniem ze jest w pelni sprawny...